Pages

torek, december 29, 2009

Shoeshiners in Barely Modern v klubu Gromka

V klubu Gromka na Metelkovi sta v sredo pred Božičem oder zasedla dva mlada perspektivna benda, ki svojo ustvarjalnost in tudi karizmatičnost črpata predvsem iz otoka. Mladi upi slovenske indie rock scene (kot jih opisujejo nekateri mediji) so me predramili, ko sem poslušal komade na Myspace-u in ugotovil, da stvar ne gre zamuditi v živo.
V skoraj napolnjenem klubu, kjer je prednjačila nepolnoletna mladina sem se s kolegoma postavil ob "stran" ter pričakal prvi bend  Shoeshiners iz Kranja.
Štirje mladci s klasično zasedbo, kitari, bas in boben, so v slabi uri pokazali, kako prekleto važno je bend spoznati v živo. Ne bom primerjal benda z vplivi otoških velikanov ter kakšnimi Kings of Leon, dejstvo je, da bend išče svojo inditeto. Shoeshiners zvenijo moderno, frontman je "pravi", predvsem pa se vidi delavnost, kar je pri bendih za prepoznavnost ter skok na površje zelo pomembno. Mislim, da so Shoeshiners bend, ki bo v prihodnje s svojo svežino, nevsiljivost, indie senzibilnostjo močno predramil našo "turobno" glasbeno sceno. Zelo obetavno!



Če so bili Shoeshiners presenečenje, so bili drugi bend Barely Modern pravi "debakl" v pozitivnem smislu.
Trije mladci okrog 20.let, ki prihajajo iz Logatca v še bolj klasični zasedbi, so prvič opozorili nase na klubskem maratonu 09.
Moram priznati, da sem si bend (slovenski), kot je Barely Modern želel slišati pri nas že vse od začetka novega tisočletja. Takrat, ko so čez lužo The Strokes izdali album "This Is It", na otoku pa so se pojavili The Libertines.
Premišljeval sem, kako "cool" bi bilo imeti podobno sceno tudi pri nas. Sedaj, skoraj 10.let kasneje kjer je na otoku indie rock scena že nekoliko načeta in brezizrazna, sem dočakal tak bend tudi pri nas.
Pri Barely Modern mi je "svinjsko" všeč, ta neobremenjenost s njihovimi vzorniki. Iščejo svojo prepoznavnost in glasbeno podobo. To jim uspeva fenomenalno dobro. Zame največje odkritje leta. Ob bok bi jim postavil Beograjske Repetitor, vendar to je že neka druga zgodba. Bend, ki ga enostavno mora videti v živo vsak, ki je kadarkoli uporabljal "ploščke" Pete-a Doherty-a in Libertines, da Strokes sploh ne omenim.
Pete Doherty se danes valja po zaporih, Julian Casablancas pa je izdal disco album. V primeru Barely Modern sem prepričan, da bodo ubrali neko tretjo pot. Pot, ki bo prinesla, nam, obiskovalcem koncertov modernega rock'n'rolla še veliko užitkov.

Fotke iz koncerta : http://johnny72.blogspot.com/2009/12/barely-moderen-shoeshiners.html


http://www.myspace.com/theshoeshiners
http://www.myspace.com/barelymodern

0 komentarji:

Objavite komentar