Pages

torek, oktober 05, 2010

Future Islands - Orto bar, Ljubljana (20.9.2010)

Baltimorska zasedba Future Islands je trio, ki se je pred tremi leti preformirala iz zasedbe Art Lord & The Self-Portraits. V ljubljani so predstavili njihov novi album "In Evening Air", ki je njihov drugi, po prvencu "Wave Like Home" (2008). Bend sestavljajo klaviaturist in programer J. Gerrit Welmers, basist William Cashion ter vokalist Samuel T. Herring.
Ko sem na odru pod reflektorji videl to turobno postavitev klaviatur in bas kitare in nič drugega, sem malo zaskrbljeno pomislil, kaj nam bodo poleg očitno računalniško programirani glasbi fantje ponudili. Že po prvem komadu sem dojel, (v nadaljevanju se je to potrdilo) da "karakter" benda daje Hearringov renčavi in nepredvidljivi vokal, ki mi je bil v uvodu kar malo zastrašujoč. Ob sintetizatorski zvočni podlagi ali bolje rečeno ob izrabljenih new waveovskih zvočnih frazah, daje Herring z svojo interpretacijo, odrsko prezenco, ki je tako močna in čustveno prepojena, da daje končni vtis benda več kot soliden.


Future Islands niso revolucionaren bend, vendar njihova post-wave glasba na trenutke izraža neko inovacijo, ki presega delo kakšnih LCD Soundsystem in podobnih. Če bi prihajali iz otoka, sem skorajda prepričan, da bi jih poznali že mnogo prej, tako pa je preboj onstran luže mnogo težji, saj le redko kdo posluša tak tip glasbe. No, v primeru uspeha, mislim, da jim bodo le redki popolnoma enakopravni.

http://www.myspace.com/futureislands

1 komentarji:

Anonimni pravi ...

Super blog, me veseli spoznanje, da nisem edini, ki posluša tako musko. Upam, da boš ohranjal svoj blog in da bo še naprej tko cul, kot je do zdej.
lp jure

Objavite komentar